Tuesday, April 12, 2011

Heart Them

Dalam hidup kita ini sebagai manusia pasti ada sesuatu yang kita sayang lebih dari diri kita. Kalau boleh apa yang kita sayang itu kita nak ia bekekalan sampai bila-bila. Tak dapatla macam tu jepp. Sebabnya pasti satu hari kita akan kehilangan atau kita yang hilang. Sekarang cuba kamu orang scroll ke bawah dan welcome to the life of mine :).


Ini adalah the sweetest heart of mine,lahir dan jaga saya sampai sekarang.


Ini adik-adik saya,sayang mereka sampai mati.

They are also as like sisters to me. I love you both juga sampai hujung nafas.

Ini kekasih hati saya. Sayang kamu teramat sangat. <3

Akan mati tanpa mereka. Sayang mereka juga teramat sangat. <3

Mereka perkara baru yang paling indah bagi saya. Sayang kamu orang ketat ketat. <3

Perkara terbaik untuk meluahkan segala perasaan. Kretipla konon. >.<

Inilah perkara terbaik saya di dalam hidup yang sentiasa kekurangan neyh. Bagi saya apa yang kita ada sudah memadai sebenarnya. Cuma kita perlu mengajar diri supaya sentiasa bersyukur dengan sedikit kelebihan yang Allah beri. Seperti yang saya kata,apa yang kita ada tidak akan kekal selamanya dengan kita. Apa yang boleh kita buat hanyalah berdoa apa kepunyaan kita sebelum,sekarang mahupun akan datang sentiasa berada di dalam keadaan yang menyenangkan. Renung-renungkanlah dan selamat beramal. :)

No comments:

Post a Comment